GY.I.K.
Milyen szállítási módok vannak?
Félek, hogy összetörik a kristály szállítás közben. Hogyan csomagolják a megrendelt termékeket?
Napközben dolgozom, nem tudom otthon várni a futárt.
Mi van, ha nem vagyok otthon, amikor jön a futár?
Milyen fizetési módok közül választhatok?
Külföldről szeretnék rendelni.
Milyen szállítási módok vannak?
Cégünk a DPD futárcéggel szállíttatja házhoz a megrendelt termékeket. A futár reggel 8 és délután 5 óra között viszi ki a csomagokat. A szállítás napján emailben értesítést küld a várható időpontról.
Vidékre is szállítanak?
Magyarország egész területén házhoz szállítunk, csomagjainkat a DPD futárszolgálat kézbesíti.
Csomagpontra szállítanak?
Sajnos nem szállítunk csomagpontra, a tapasztalataink azt mutatják, hogy a csomagpontokon nem vigyáznak kellőképpen a csomagokra. Mivel mi gyakran küldünk törékeny árut, ezért nekünk fontos, hogy a csomagjainkat kellő figyelemmel mozgassák. Ezt a figyelmet a DPD futárcég biztosítja.
Félek, hogy összetörik a kristály szállítás közben. Hogyan csomagolják a megrendelt termékeket?
Évtizedes tapasztalatokkal bírunk csomagolás terén, külföldre is rendszeresen küldünk törékeny árut. A törékeny árut hungarocellel kibélelt vastag kartondobozban adjuk fel. Nem szokott törés előfordulni. Ha mégis törne a szállítás folyamán, akkor törési garanciát biztosítunk. Ez azt jelenti, hogy ha Ön törve kapja az árut, akkor kicsomagolás után készítsen egy képet a sérült áruról (amelyen a csomagolás és a doboz is látható ) és mi díjmentesen pótoljuk azt, ha raktáron van, vagy visszatérítjük a termék árát. FONTOS! A képet az átvételt követően 24 órán belül küldje el számunkra: callisto@t-online.hu Később jelzett törést nem áll módunkban díjmentesen pótolni, vagy árat visszatéríteni. Természetesen ez a személyesen átvett árura nem vonatkozik.
Napközben dolgozom, nem tudom otthon várni a futárt.
A futárcég 8 és 17 óra között szállítja ki a csomagokat. Adjon meg munkahelyi szállítási címet! A DPD futár munkahelyre is kiviszi a csomagot.
Mi van, ha nem vagyok otthon, amikor jön a futár?
A futár sikertelen kézbesítés után értesítőt hagy, majd másnap újra megkisérli a kiszállítást. Az értesítőn megadott telefonszámon fel lehet venni a DPD-vel a kapcsolatot egyeztetés céljából. A futár maximum háromszor kiséreli meg felvenni Önnel a kapcsolatot.
Mennyi a szállítási díj?
A szállítás összege a megrendelés összegétől függ, 30 000 ft felett ingyenes. Ebben a táblázatban láthatja összefoglalónkat.
Mennyi a szállítási idő?
Ha az áru raktáron van, akkor a megrendelést követően 72 órán belül feladjuk, a szállítás általában 1 nap alatt megtörténik. Ha nincs raktáron a megrendelt termék, akkor 5-10 nap az átfutási idő. Termékeink kézzel készülnek, hagyományos kézműves technológiával. Ez adja meg értéküket, de sajnos emiatt az időt nem lehet megkerülni. Megértésüket kérjük. Ilyenkor felvesszük a megrendelővel a kapcsolatot.
Milyen fizetési módok közül választhatok?
Utánvét:
A megrendelt terméket a csomag átvételekor a futárnak kell kifizetni
Bankkártya:
A webáruházban lehetőség van bankkártya használatával azonnal fizetni. Az OTP biztonságos rendszerén keresztül rögtön értesül a sikeres fizetésről.
Banki előreutalás:
Ekkor a rendelés összegét előre át kell utalni a következő számlaszámra:
Számlatulajdonos: Callisto Kft.
Számlaszám: 10409015-90102974-00000000
Személyes fizetés üzletünkben:
Mi van, ha nem tetszik?
Ha ez előfordul, (amit nagyon sajnálnánk) akkor a terméket 14 napon belül visszavesszük és visszafizetjük az árát. A termék visszajuttatásának a költsége a vevőt terheli.
Személyesen is átvehetem?
Jelenleg személyes átvételre sajnos nincs lehetőség
Külföldről szeretnék rendelni.
Termékeinket külföldre is szállítjuk. Kérem, vegye fel velünk a kapcsolatot a részletek egyeztetése érdekében.