Webáruházunk cookikat (sütiket) használ, amelyek segítenek jobb szolgáltatások nyújtásában. Az oldal használatával Ön beleegyezik ezek használatába. További információt az Adatkezelési Tájékoztatóban találhat.
Termékek Menü

GY.I.K.

Milyen szállítási módok vannak?

Vidékre is szállítanak?

Csomagpontra szállítanak?

Félek, hogy összetörik a kristály szállítás közben. Hogyan csomagolják a megrendelt termékeket?

Napközben dolgozom, nem tudom otthon várni a futárt.

Mi van, ha nem vagyok otthon, amikor jön a futár?

Mennyi a szállítási díj?

Mennyi a szállítási idő?

Milyen fizetési módok közül választhatok?

Mi van, ha nem tetszik?

Személyesen is átvehetem?

Milyen szállítási módok vannak?

Cégünk a DPD futárcéggel szállíttatja házhoz a megrendelt termékeket. A futár reggel 8 és délután 5 óra között viszi ki a csomagokat. A szállítás napján emailben értesítést küld a várható időpontról.


Vidékre is szállítanak?

Magyarország egész területén házhoz szállítunk, csomagjainkat a DPD futárszolgálat kézbesíti.


Csomagpontra szállítanak?

Sajnos nem szállítunk csomagpontra, a tapasztalataink azt mutatják, hogy a csomagpontokon nem vigyáznak kellőképpen a csomagokra. Mivel mi gyakran küldünk törékeny árut, ezért nekünk fontos, hogy a csomagjainkat kellő figyelemmel mozgassák. Ezt a figyelmet a DPD futárcég biztosítja.


Félek, hogy összetörik a kristály szállítás közben. Hogyan csomagolják a megrendelt termékeket?

Évtizedes tapasztalatokkal bírunk csomagolás terén, külföldre is rendszeresen küldünk törékeny árut. A törékeny árut hungarocellel kibélelt vastag kartondobozban adjuk fel. Nem szokott törés előfordulni. Ha mégis törne a szállítás folyamán, akkor törési garanciát biztosítunk. Ez azt jelenti, hogy ha Ön törve kapja az árut, akkor kicsomagolás után készítsen egy képet a sérült áruról (amelyen a csomagolás és a doboz is látható ) és mi díjmentesen pótoljuk azt, ha raktáron van, vagy visszatérítjük a termék árát. FONTOS! A képet az átvételt követően 24 órán belül küldje el számunkra: callisto@t-online.hu Később jelzett törést nem áll módunkban díjmentesen pótolni, vagy árat visszatéríteni. Természetesen ez a személyesen átvett árura nem vonatkozik.


Napközben dolgozom, nem tudom otthon várni a futárt.

A futárcég 8 és 17 óra között szállítja ki a csomagokat. Adjon meg munkahelyi szállítási címet! A DPD futár munkahelyre is kiviszi a csomagot.


Mi van, ha nem vagyok otthon, amikor jön a futár?

A futár sikertelen kézbesítés után értesítőt hagy, majd másnap újra megkisérli a kiszállítást. Az értesítőn megadott telefonszámon fel lehet venni a DPD-vel a kapcsolatot egyeztetés céljából. A futár maximum háromszor kiséreli meg felvenni Önnel a kapcsolatot.


Mennyi a szállítási díj?

A szállítás összege a megrendelés összegétől függ, 20 000 ft felett ingyenes. Ebben a táblázatban láthatja összefoglalónkat.


Mennyi a szállítási idő?

Ha az áru raktáron van, akkor a megrendelést követően 48 órán belül feladjuk, a szállítás általában 1 nap alatt megtörténik. Ha nincs raktáron a megrendelt termék, akkor 5-10 nap az átfutási idő. Termékeink kézzel készülnek, hagyományos kézműves technológiával. Ez adja meg értéküket, de sajnos emiatt az időt nem lehet megkerülni. Megértésüket kérjük. Ilyenkor felvesszük a megrendelővel a kapcsolatot.


Milyen fizetési módok közül választhatok?

Utánvét:

A megrendelt terméket a csomag átvételekor a futárnak kell kifizetni

Bankkártya:

A webáruházban lehetőség van bankkártya használatával azonnal fizetni. Az OTP biztonságos rendszerén keresztül rögtön értesül a sikeres fizetésről.

Banki előreutalás:

Ekkor a rendelés összegét előre át kell utalni a következő számlaszámra:

Számlatulajdonos: Callisto Kft.

Számlaszám: 10409015-90102974-00000000

Személyes fizetés üzletünkben:

A terméket átveheti üzletünkben, ahol fizethet készpénzben vagy bankkártyával .(Szentendre, Bogdányi u. 22., Telefon: 06 26 319606 )


Mi van, ha nem tetszik?

Ha ez előfordul, (amit nagyon sajnálnánk) akkor a terméket 14 napon belül visszavesszük és visszafizetjük az árát. A termék visszajuttatásának a költsége a vevőt terheli.


Személyesen is átvehetem?

Igen, az áru személyesen is átvehető üzletünkben: Szentendre, Bogdányi u. 22. Tel: 06 26 319606

 

 

INGYENES SZÁLLÍTÁS !

 

Kristályüzletünk