Szállítás
Szállítási díjak
A szállítási díjak a vásárolt áru értékétől és a fizetés módjától függenek:
A megrendelt termékeket a DPD futárszolgálat házhoz szállítja
1. DPD házhozszállítás:
- gyors és kényelmes házhozszállítás
- a futárcég értesítést küld a kézbesítés várható időpontjáról
- utánvéttel, azaz átvételkor készpénzzel fizethet
A DPD az ország egész területén házhoz viszi megrendelését! A küldemény várhatóan a feladást követő 2. munkanapon fog megérkezni. A futárcég a csomag érkezése napján emailben értesítést küld a várható átadási időpontról.
Kérjük, olyan szállítási címet adjon meg, ahol napközben tartózkodik valaki, mert a DPD munkaidőben (8 – 17 h) kézbesíti a csomagokat. Ez lehet akár munkahelyi cím is. Ha a futár a megadott címen nem talál senkit, akkor értesítést hagy vagy telefonon próbál kapcsolatot teremteni. Két sikertelen kézbesítés után a DPD visszaszállítja a csomagot.
Ha a szállítással kapcsolatban külön kérés merülne fel (rossz csengő, munkahelyi porta stb.), akkor azt kérjük a megrendelés leadásánál az utolsó „Megjegyzés” rovatban feltüntetni. Mi ezeket a kéréseket továbbítjuk a futárcégnek, de a kérések teljesítése sajnos nem a mi hatáskörünkbe tartozik.
Ne féljen, hogy összetörik a csomagja! Évtizedes tapasztalatokkal bírva biztonságosan becsomagoljuk a törékeny árut is.
Törési garanciát vállalunk! Mit jelent ez?
Ha Ön törve kapja az árut, akkor kicsomagolás után készítsen egy képet a sérült áruról (amelyen a csomagolás és a doboz is látható ) és mi díjmentesen pótoljuk azt, ha raktáron van, vagy visszatérítjük a termék árát. FONTOS! A képet az átvételt követően 24 órán belül küldje el számunkra: callisto@t-online.hu email címre. Később jelzett törést nem áll módunkban díjmentesen pótolni, vagy árat visszatéríteni. Természetesen ez a személyesen átvett árura nem vonatkozik.